Странице

петак, август 12

DIY MINI RANAC I DRUGE SITNICE





Hajjjj! Drage moje nadam se da ste dobro, da uzivate u letu, da uzimate ono
lepo sto daje i ne mislite samo na lose kao stoje zahladjenje, i ono dobro dodje.
U medjuvremenu, dok razmisljam o vecem rancu i raznim torbama koje bih zelela
da sasijem i visoki cilj koji sam sebi zadala, sasila sam mali ranac za cerku. I
pripremam PDF snit. Tresnjicu jos nismo stavili, kao da je to najtezi deo, a ne
najlaksi i zavrsni. Ima tu malo teksasa, malo filca, malo ukrasa...











Kao sto sam obecala, Burda 2006/07
 Eto, moda pre deset godina.
Ko ima Burdu, super. Ko nema, ZNAJTE da imam PDF ove Burde, kao i sve
krojne listove. Uzivajte!



I ako vam se slusa malo muzika, poslusajte sta se meni bas, bas svidja
DIY by my kid/Little Outbox



Uzivajte u letu!

1 коментар:

Lovely comments